Dehydratace hrozí i v zimě. Vyhněte se zdravotním problémům! | Waterlogic CZ
logo

info: 607 008 057 | servis: 720 052 383

Dehydratace hrozí i v zimě. Vyhněte se zdravotním problémům!

Je paradoxní, že rizika plynoucí z dehydratace si více uvědomujeme v letním období. V letní sezóně přitom zpravidla dodržujeme pitný režim pečlivěji, než v zimě. Na cyklistický výlet nebo na horský treking si každý poctivě přibalí velkou láhev vody. Také při práci v kanceláři nás pohled na rozpálené slunce za okny nutí k tomu, abychom častěji navštívili výdejník na vodu.

Ale co v zimě? Už v těchto dnech se teplota pohybuje kolem nuly, zima se tedy nezadržitelně blíží. Co jste dnes vypili?

Nejčastější odpověď asi bude „kávu a čaj“. Chladné období svádí ke konzumaci horkých nápojů. Kromě těchto standardních nápojů se oblibě těší také horká čokoláda, případě na vánočních trzích tolik vyhledávané svařené víno či grog. Jenže kromě toho, že tyto nápoje mohou popálit ústa i žaludek, mají ještě jednu nevýhodu: nejsou prospěšné z hlediska hydratace organismu. Černý čaj, káva ani alkohol se do pitného režimu nepočítají.

V zimě je zkrátka nutná voda a to ve stejném množství, jako v létě. Tedy ideálně 2 až 3 litry. Protože chybí teplo, které povzbuzuje k vypití správného množství tekutin, je správné dodržení pitného režimu opravdu těžké. Je nutné si vypracovat zvyk.

 

Nabízíme 7 dobrých rad.

 

 


Diskuze:

Copyright © 2016-2018. Všechna práva vyhrazena.